måndag 29 september 2008

"You can't always get what you want..."

"...But if you try sometime you find
You get what you need"

Mjaa, jag är en mkt dålig bloggare, jag erkänner. Men har haft massor att tänka på den senaste tiden: tentor, fest och lite annat... (tidigare har inte tentor varit inkluderat i ekvationen därför jag hunnit blogga ;-) )

Men men, har haft planer att skriva en hel del, men det har helt enkelt inte blivit så. Jag hade en period för en veckor sen då jag kände att jag borde ta tag i mitt liv efter att sett bilder från helgens bravader. Men det varade inte länge, en haircut och lite sol i ansiktet senare så var jag igång igen. Så förra veckan blev det lite utgång ändå. Inte mindre än tre gånger. En utav dom var riktigt trevlig till på köpet, tänker inte avslöja vilken. Torsdagen bjöd på en universitetstillställning med senare utgång på Ivy (tror jag iaf :-) ) och Establishment, lördagen bjöd på födelsedagsfest med planerad senare utgång som jag missade och igår blev vi först sittandes i baren på 36:e våningen på ett hotell (helt otrolig utsikt på kvällskvisten) för att sedan ta oss vidare till the cross för att testa på Hugo's. Nice nice. (Blir förresten inga bilder, vårt internet är sär...)

Denna veckan blir det nog en del sol förhoppningsvis, vädret sägs blir runt 25-30 grader de närmsta dagarna så det är bara att hålla tummarna. Lite pluggande måste det nog bli också, trots att jag egentligen har lov nu (inte så galet stor skillnad mot innan).

Får väl se hur det blir med bloggandet, får väl försöka hålla uppe det lite mer än tidigare. Men det är så lätt att skjuta på bloggskrivandet så...

Inga kommentarer: