fredag 12 september 2008

Sun is shining, the weather is sweet.

"Yeah, woohoo
there's something in the air
woohoo
There's something in the air
Yeah, woohoo
There's something in the air"

Bra skit.

Idag har det varit riktigt varmt här nere, varit och shoppat lite på ikea och på en stor outlet vi hittade.

Dagen högoddsare: jag har införskaffat en våtdräkt! Ja, det är sant! Jag ska, om väder och allt blir som det tänkt, ut i 17-gradigt vatten på måndag eller tisdag och ta mina första paddeltag med armarna på en surfbräda iförd en våtdräkt. Inte klokt. Kände mig f.ö. galet snygg i våtdräkten, en tight neoprendräkt är inte att leka med, får kanske slänga upp en bild sen. ;-)

Som sagt har det varit som en vanlig svensk sommardag idag så jag körde med shorts idag, är nog första dagen sen jag kom ner. Det har kanske varit nån dag som varit liknande men inte riktigt så optimal.
Bevis-på-att-jag-lever-bild:
(den som gissar rätt på boken får en kaka)

Den riktigt uppmärksamme ser att jag införskaffat ett nytt armband till en av mina klockor, bra och billigt skit! Den som är så pass uppmärksam ser dock också att min spegel är otroligt smutsig och att jag är en kass fotograf...

Var ute på ikea idag som sagt för att införskaffa diverse saker inför den stundande kräftskivan imorgon! Kräftor, princesstårta, marabou och ahlgrens bilar blev det, andra saker som förmodligen kommer finnas tillgängliga är snaps, pajer och annat smått och gott. Ska bli mycket trevligt. Jag var ju också tvungen att köpa lite så det blev köttbullar, lingonsylt och brunsås för mig, och självklart ballerinakex. :-)

Får se vad som händer ikväll, kan bli ett par öl , eller så kanske det blir middag med lägenhetsinvårna, det får tiden utvisa.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Lätt, "Processen" av Kafka eller som du säger "The Trial". Kul att jag ska få en ka(f)ka av dig!

Intressant att du skriver princesstårta, är det ett statement?! Vi vill ju gärna ha dig tillbaka hit sen om det går bra

Är våtdräkten ett svar på mina träningstights? Eller är det verkligen som så att du ska skaffa långt och tovigt hår och börja surfa?

Arber.

Anonym sa...

Jag gissar också på The Trial av Kafka.

Anonym sa...

Smexy med våtdräkt, babe ;)

Fredrik sa...

Trodde det skulle vara lite klurigt iaf, men men. Blir ballerinakex bra? Kan nog skicka iväg ett gäng... :-)

Förstår inte va du menar med princesstårta arber, men det var inga baktankar alls med det, eller kanske mitt undermedvetna spelar mig ett spratt.

Klart jag ska surfa. Jag har inte klippt mitt hår på snart 3 månader så du kan ju tänka hur jag kommer se ut om 9 :-)

Måste också tacka för tipset jag fick för ett tag sen mats, har ännu inte använt det, men innan jag kommer härifrån ska dom få. :-)