lördag 30 augusti 2008

Divine!

Nästan hur bra som helst, ska bara försöka hitta grovkornigare färdigmalt kaffe.


Gårdagens utgång var galet lugn, först blev det pizza och förfriskningar på en pizza-restaurang/bar/lounge-aktigt ställe. Sedan gick vi vidare till ett indieställe of sorts, ganska trevligt, men jag är inget stort fan av sådan musik när det vankas utgång. De flesta höll med om detta så det bar sedan av mot ett uteställe där en i sällskapet jobbar så vi kom in gratis (woohoo!). Skön musik (Kid Cudi bland annat, grymt, har fastnat totalt på den låten) och mycket folk, men jag var seg och trött så det blev tidig hemgång.

3 kommentarer:

Unknown sa...

öh.... satt och småläste lite men det var så ointressant jag vill läsa om dräggfylla och oåterkalleliga misstag. Fredrik tänk på vem du är.
Hm, och använd skype mer, du är dålig på den fronten.
Peace out

Fredrik sa...

haha, måste ju censurera lite här :) och förresten måste du ju komma igång också, jag vill höra om alla dumheter på andra sidan jorden, du brukar ju inte vara mycket sämre än mig när det kommer till dräggfylla :)

Anonym sa...

Se nästa inlägg så förstår du Alex.

Arber.