onsdag 3 juni 2009

Sommar längs östkusten (inte lika länge sedan)

Så kom då dagen efter nyår... Lite lagom yr efter på tok för lite sömn vaknar jag upp dagen efter ungefär kl. nio för att packa det sista och kolla så att jag inte har glömt nåt. Nu bär det iväg nämligen, åker iväg med Anders och Martina och en vän till dem upp till Brisbane kl. 10 på nyårsdagen. Kan säga att jag va lite lagom trött och såg inte öht fram mot en ungefär 15h lång bilresa, men det va inte mkt att göra. Kan dock säga att jag inte körde många mil på vägen upp.

Sedan så kom vi upp till Brisbane ungefär kl. två (på natten...) och jag hoppade av hos den polare som bodde i samma lägenhet som mig innan som jag skulle bo hos ett par dagar. Hände inte mkt sen förrens på lördagen då festivalen Summer field dayze i Gold Coast gick av stapeln. Med en line up som bestod av en määäängd olika shyssta djs och band (orkar inte rada upp massa nu) så va det något jag verkligen såg fram emot, och efter besvikelsen på nyår så skulle detta bli mkt kul. Och så blev det, va där med ett par utav de jag bodde/bor med i Sydney och ett gäng vänner till en av dem, jävligt mycket shysst folk iaf. Mkt kul, väldigt messy, men jag överlevde och fortsatte mitt äventyr uppåt efter nån dag till i Brisbane.

Lämnade Brisbane runt 5 jan. och åkte upp mot Hervey Bay för att möta upp med Oscar och Mia.

Inga kommentarer: